سری جدید اس ام اس های خنده و جک های زیبا
 
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 21:29 ::  نويسنده : محمد

سری جدید اس ام اس های خنده و جک های زیبا


مجموعه ای از زیباترین جک ها و جدیدترین اس ام اس های روز که می توانید در ادامه مطلب از سایت "یک موبایل" مشاهده نمایید و برای دوستان و عزیزان خود ارسال نمایید.

سری جدید اس ام اس های خنده و جک های زیبا

يواش بيا پايين ميخوام يه چيزي بهت بگم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تند اومدي نميگم!

.
.
.

3 تا عکس بردار زود برو شرکت داروگر. بابا قور قوری اخراج شده نیرو میگیرن.

.
.
.
عر عر عر عر
به من میگن خر!
یه عمره كه خر هستم!همیشه باربرهستم!خر كه میگن من هستم!گوشی موبایل به دستم درحال خواندن هستم!

.
.
.
بابا خیلی دوست دارم

.
.
.
.

کی با تو بود؟گفتم بابا
.
.
.
سلامتی‌ اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن

تو یکی‌ دیگه خفه شو !

.
.
.

قبول دارین : ۳ ساعت تو اتاق میشینی درس میخونی

هیچکس نمیگه خسته نباشی

ولی یه ثانیه موبایلت رو بر میداری ببینی کی sms داده

بابات میاد میگه : خسته نباشی !

.
.
.

موقع مرگ به بچه‌هام می‌گم ده میلیارد تومن گذاشته‌م زیرِ...

بعدش می‌میرم

آی حال میده!

.
.
.


این حرفا چی بود پشت سرم زدی؟

مگه من چه بدی بهت کرده بودم؟

برات متاسفم.نمی بخشمت

خدافظ

"ستادایجاد ترس ودلهره چند ثانیه ای"

.
.
.


می‌گویند: مثل بچه آدم رفتار کن.

و من هنوز مانده ام که بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کنم...!

.
.
.

وقتی شما تلفنتونو جواب نمیدین یا گوشیتون خاموشه

پدر و مادر چه فکری میکنن؟

۵۰% شما مُرده اید!

۴۹٫۵% شما دارید میمیرید!

۰٫۵% صدای زنگتونو نمیشنوید یا شارژ گوشیتون خالی شده!

.
.
.

احتیاط کنید
خاکی بودن آسفالت شدن را در پی دارد !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شادباش
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم ازمطالب آن لذت ببرید ونظرهم حتما بدهید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازهم خنده و آدرس jock30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 36551
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1






Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل